Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

The #150hoursoutside Project

Przebywanie na świeżym powietrzu jest niezwykle ważne – wie o tym każdy. Ciągłe siedzenie w zamkniętych pomieszczeniach nie tylko pogarsza samopoczucie, ale także może negatywnie wpłynąć na zdrowie, obniżać koncentrację i efektywność.

Początek roku jest dobrym momentem na wprowadzenie pozytywnych zmian w swojej codziennej rutynie. Dobrym pomysłem z pewnością będzie podjęcie postanowienia o spędzaniu większej ilości czasu na świeżym powietrzu. Właśnie dlatego warto dołączyć do stworzonego przez blogerkę projektu The #150hoursoutside.

Więcej o projekcie: http://www.yournaturallearner.com/150hoursoutside-project/

150 godzin na dworze
The #150hoursoutside Project to idealny sposób, by zachęcić rodziców do wychodzenia ze swoimi dziećmi na dwór. Dzięki temu będzie można dostarczyć organizmowi niezbędnej ilości witaminy D3, poprawić krążenie, a przy okazji zwiększyć codzienną aktywność fizyczną. Pozytywne efekty przyniesie zarówno zabawa na dworze, jak i zwykły spacer. Można wybrać się z dziećmi na plac zabaw, przejażdżkę rowerową czy nawet zdecydować się na zabawy na powietrzu dla całej rodziny takie jak gra w chowanego, piłkę czy badmintona.

The #150hoursoutside Project pozostawia całkowitą dowolność. Ważne, by rodzice i ich dziecko na dworze spędzali co najmniej 150 godzin w ciągu roku. Choć wydaje się, że jest to naprawdę duża liczba, tak naprawdę 150 godzin rocznie to zaledwie niecałe 3 godziny w ciągu tygodnia czy mniej niż 30 minut w ciągu dnia. Tym samym jest to cel, który może osiągnąć każdy – nawet rodziny, w których pracuje się wiele godzin i w których dzieci mają mnóstwo zajęć dodatkowych. Wdrożenie w życie już nawet takiej małej zmiany przyniesie jednak pozytywne efekty i pozwoli kształtować dobre nawyki. Będzie stanowić także świetną zachętę dla kolejnych osób do wychodzenia z domu częściej.

Wyzwanie dla każdego
Dołączenie do The #150hoursoutside Project jest równie proste co realizacja samego wyzwania. Nie trzeba nigdzie się zapisywać. Wystarczy podjąć decyzję o dołączeniu do projektu. Osoby, które szukają dodatkowej motywacji albo lubią czuć, że działają w większej grupie, mają jednak do wyboru kilka dodatkowych pomocy. Pierwszą z nich jest podanie swojego maila, by przez cały rok móc otrzymywać przydatne wskazówki czy inspiracje.

Kolejne ułatwienie to oznaczanie postów publikowanych na mediach społecznościowych specjalnym hashtagiem #150hoursoutside.

Zadeklarowanie przed innymi swojego uczestnictwa w wyzwaniu może bowiem stanowić dodatkową motywację i pomóc wytrwać w wyzwaniu. Dla tych, którzy szukają lokalnych znajomych, chcą chwalić się swoimi postępami, dzielić spostrzeżeniami i szukać wsparcia wśród innych osób, stworzona została natomiast specjalna grupa w serwisie Facebook.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *